Перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку

  • 88

     Відповідно до чинного житлового законодавства виконавчий комітет щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться до облікових справ громадян і книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання житлових приміщень.

     Бережанська міська рада проводить перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку кожен рік у ІV кварталі. Нагадуємо про необхідність пройти зазначену перереєстрацію документів до 31.01.2025 року

     Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно кожен рік до 31 грудня поновлювати документи облікової справи, а саме:

     1. Копія паспорта громадянина України;

     2. Копія ідентифікаційного номера;

     3. Довідка  про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання особи  на кожного члена сім’ї (за формою Додаток 13 до Правил реєстрації  місця проживання);

    4. Довідки на повнолітніх членів сім’ї з місця роботи, пенсіонерам- копії пенсійних посвідчень;

    5. Документи про наявність пільг (за наявності);

    6. Копія свідоцтва про шлюб;

    7. Копія свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;

   8. Відомості з державного реєстру прав на нерухоме майно;

 

    Прийом документів проводиться відділом "Центр надання адміністративних послуг" Бережанської міської ради

    Громадяни, які не поновлять документи у  встановлений термін, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов, а отже, будуть зняті з квартирної черги.