Перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку
Відповідно до чинного житлового законодавства виконавчий комітет щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться до облікових справ громадян і книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання житлових приміщень.
Бережанська міська рада проводить перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку кожен рік у ІV кварталі. Нагадуємо про необхідність пройти зазначену перереєстрацію документів до 31.01.2025 року
Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно кожен рік до 31 грудня поновлювати документи облікової справи, а саме:
1. Копія паспорта громадянина України;
2. Копія ідентифікаційного номера;
3. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї (за формою Додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання);
4. Довідки на повнолітніх членів сім’ї з місця роботи, пенсіонерам- копії пенсійних посвідчень;
5. Документи про наявність пільг (за наявності);
6. Копія свідоцтва про шлюб;
7. Копія свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;
8. Відомості з державного реєстру прав на нерухоме майно;
Прийом документів проводиться відділом "Центр надання адміністративних послуг" Бережанської міської ради
Громадяни, які не поновлять документи у встановлений термін, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов, а отже, будуть зняті з квартирної черги.