До уваги споживачів послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення
Адміністрація БМКП «Добробут» висловлює слова вдячності споживачам, які сумлінно та добросовісно розраховуються за послуги водопостачання та водовідведення.
На сьогодні утворилась критично велика дебіторська заборгованість населення за спожиті послуги. Незважаючи на неодноразові звернення до споживачів з приводу необхідності своєчасної оплати комунальних послуг, борг населення перед підприємством тільки зростає.
Для продовження безперебійного надання послуг централізованого водопостачання та водовідведення, принципово важливою є вчасна та регулярна оплата спожитих послуг.
Звертаємося до споживачів, що ще не здійснили оплату або мають заборгованість за послуги водопостачання та водовідведення з проханням - якнайшвидше та в повному обсязі здійснити оплату за спожиті послуги до 11 березня 2024 року.
У випадку невиконання водоканалом жорстких зобов’язань по оплаті за використану електроенергію, об’єкти підприємства будуть відключені від електропостачання, що призведе до припинення подачі води у місто.
Наполегливо просимо споживачів не забувати вчасно розраховуватися за спожиті послуги!
Дякуємо за розуміння та співпрацю!