Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі

  • 169

1. Найменування замовника - Бережанська міська рада.

1.1. Місцезнаходження замовника -  Україна, Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Банкова, 3.

1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04058491

1.3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби (двері металопластикові (енергозберігаючі)) 1 штука.

3. Вид закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

4.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника.

Кількість дверей металопластикових(енергозберігаючих), які передбачається закупити, визначено відповідно до проведеного огляду технічного стану існуючих дверей. Двері, які підлягають заміні, вийшли з ладу внаслідок довготривалої експлуатації. Ці двері не підлягають ремонту, фізично зношені, морально застарілі, не підлягають подальшому використанню.

Закупівля товару з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням експлуатаційних витрат, що досить важливо при наявному фінансуванні, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки та з урахуванням виділених коштів. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю товару з певними технічними і якісними характеристиками.

Закупівля товару здійснюється за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника з урахуванням специфіки організації роботи посадових осіб та визначені з урахуванням реальних потреб установи та оптимального співвідношення ціни та якості.

Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення  провести закупівлю з певними технічними і якісними характеристиками.

5. Обгрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі: Закупівля дверей металопластикових (енергозберігаючі) за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби за очікувану вартість 20 000 грн. з ПДВ. В межах передбачених видатків Мінекономіки на 2023 рік. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено аналіз інформації про ціну Товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі каталогів з переліком Товарів на сайтах виробників та на основі закупівельних цін попередніх закупівель, моніторингу цін на ринку.

6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір  бюджетного  призначення  визначено відповідно  до  затвердженого  кошторису.