РОЗПОРЯДЖЕННЯ №67-р «Про обґрунтування підстави для здійснення закупівлі»

  • 4
Скликання: РОЗПОРЯДЖЕННЯ МІСЬКОГО ГОЛОВИ
Сесія / комісія: 2025 Р.
Тип документу: РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Дата: 13.02.2025
Номер документу: 67-р
Назва документу: Про обґрунтування підстави для здійснення закупівлі

Фото без опису

БЕРЕЖАНСЬКА МІСЬКА РАДА

____________________________________________________________________________________

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

 

 

 

13 лютого 2025 року                             м. Бережани                               №67-р

 

Про обґрунтування підстави для

здійснення закупівлі

 

Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178:

 

  1. У зв’язку із відміною відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах затвердити обґрунтування підстави для здійснення закупівлі послуги за кодом ДК 021:2015 - 64110000-0 Поштові послуги (Послуги з пересилання поштових відправлень), що додається.
  2. Провідному спеціалісту з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності міської ради, забезпечити виконання цього розпорядження з дотриманням норм чинного законодавства.
  3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови Валерія БАБИЧА

 

 

В. о. міського голови                                                Степан КУХАРУК

 

Додаток 1

до розпорядження міського голови

від 10 лютого 2025 року №61

 

ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ

для здійснення закупівлі згідно з абзацу 4  підпунктом 5 пункту

13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг

для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,

на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90

днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від

12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Бережанська міська рада, Україна, Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Банкова, 3. Код ЄДРПОУ 04058491.

Орган місцевого самоврядування, відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021-2015- 64110000-0 Поштові послуги (Послуги з пересилання поштових відправлень).

Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-01-13-008107-a.

Розмір бюджетного призначення: 250 000,00 грн. з ПДВ.

Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;

Обґрунтування підстави для здійснення:

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.

На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.

Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.

Замовником була оголошена процедура відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 64110000-0 Поштові послуги (Послуги з пересилання поштових відправлень) з очікуваною вартістю 250 000 грн. 00 коп. Ідентифікатор закупівлі -  UA-2025-01-13-008107-a. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель 21 січня 2025 року внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.

Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.

За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.

Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.

Враховуючи викладене, з метою задоволення потреби в закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 - 64110000-0 Поштові послуги (Послуги з пересилання поштових відправлень), замовник укладає договір у обсязі 1 послуга на загальну суму 250 000 грн. 00 коп., без використання електронної системи закупівель на підставі пункту 13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.

 

Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):

  1. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-01-13-008107-a.

 

 

В. о.  міського голови                                                                 Степан КУХАРУК