ПРОЄКТИ РІШЕНЬ СЕСІЇ №2259 «Про внесення змін до структури і штатного розпису управління та самостійних структурних підрозділів Бережанської міської ради »
Скликання: | VIII СКЛИКАННЯ |
Сесія / комісія: | - |
Тип документу: | ПРОЄКТИ РІШЕНЬ СЕСІЇ |
Дата: | 27.03.2025 |
Номер документу: | 2259 |
Назва документу: | Про внесення змін до структури і штатного розпису управління та самостійних структурних підрозділів Бережанської міської ради |
Бережанська міська рада
VІIІ скликання
LXVI сесія
(I засідання)
РІШЕННЯ
____ __________ 2025 року м. Бережани ПРОЄКТ №2259
Про внесення змін до структури і штатного
розпису управління та самостійних структурних
підрозділів Бережанської міської ради
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 26, частини першої статті 54, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (зі змінами), Національного класифікатора України ДК 003 «Класифікатор професій», затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327, враховуючи рішення сесії міської ради від 20.12.2023 року №1553 (зі змінами) «Про затвердження структури та штатної чисельності апарату Бережанської міської ради та її виконавчих органів», беручи до уваги пропозиції постійної комісії з питань бюджету та фінансів, економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, контролю за використанням комунального майна, зовнішніх зв’язків, підприємницької діяльності, захисту прав споживачів та туризму, (протокол №________) сесія Бережанської міської ради
В И Р І Ш И Л А:
1. Внести зміни до структури і штатного розпису управління та самостійних структурних підрозділів Бережанської міської ради, затвердженого рішенням сесії від 20.12.2023 року №1553 «Про затвердження структури та штатної чисельності апарату Бережанської міської ради та її виконавчих органів», а саме:
1.1. Вивести з 01.06.2025 року:
- 1 штатну одиницю – головний спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;
- 1 штатну одиницю – спеціаліст 1 категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;
1.2. Ввести з 01.04.2025 року 2 штатні одиниці – адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» міської ради.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Петра Гончара.
МІСЬКИЙ ГОЛОВА Ростислав БОРТНИК