ПРОЄКТИ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ №2025_7_14 «Про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Бережанської міської ради за ІІ півріччя 2024 року»

  • 9
Скликання: ПРОЄКТИ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Сесія / комісія: 2025 Р.
Тип документу: ПРОЄКТИ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Дата: 20.03.2025
Номер документу: 2025_7_14
Назва документу: Про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Бережанської міської ради за ІІ півріччя 2024 року

Проєкт 2025_7_14

Фото без опису

Бережанська міська рада

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від ____ __________ 2025 року

                    м. Бережани

                    №

 

Про роботу адміністративної комісії при

виконавчому комітеті Бережанської

міської ради за ІІ півріччя 2024 року

 

Заслухавши та обговоривши інформацію голови адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради Валерія Бабича «Про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Бережанської міської ради за ІІ півріччя 2024 року», керуючись підпунктом 4 пункту «б» частини першої статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі делегованих повноважень, виконавчий комітет Бережанської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Інформацію голови адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради Валерія Бабича «Про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Бережанської міської ради за ІІ півріччя 2024 року» прийняти до відома.

2. Визнати роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Бережанської міської задовільною.

3. Адміністративній комісії при виконавчому комітеті Бережанської міської ради:

3.1. Продовжити роботу щодо забезпечення своєчасного, всебічного та об’єктивного з’ясування обставин кожної справи, причин та умов, що спричинили вчинення адміністративних правопорушень та здійснювати розгляд адміністративних справ з дотриманням вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення.

3.2. Активізувати інформаційну та роз’яснювальну роботу серед населення міста з питань порушення «Правил благоустрою території Бережанської міської ради» через місцеві засоби масової інформації та  Інтернет - сайт міської ради.

4. Посадовим особам міської ради, які наділені правом підготовки матеріалів  адміністративних справ:

4.1. Активізувати роботу в напрямку фіксування порушень населенням «Правил благоустрою території Бережанської міської ради».

4.2. Звернути увагу на необхідність безумовного дотримання чинного законодавства при складанні та направлені на розгляд протоколів про адміністративні правопорушення.

5. Контроль за виконанням рішення доручити керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету міської ради Петру ГОНЧАРУ.

 

 

Міський голова                                               Ростислав БОРТНИК

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету міської ради

від 20 березня 2025 року №

 

Звіт

про результати роботи адміністративної комісії

при виконавчому комітеті  Бережанської міської ради

за друге півріччя 2024 року

Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Бережанської міської ради (надалі – Комісія) створена та діє на підставі рішення сесії Бережанської міської ради «Про утворення адміністративної комісії при виконавчому комітеті Бережанської міської ради» від 08.12.2020 року № 22.

Комісія створена з метою розгляду протоколів про адміністративні правопорушення у межах компетенції, визначеної статтею 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

За період з 01.07.2024 року по 31.12.2024 року на розгляд Комісії надійшов

36 протоколів про адміністративні правопорушення, 36 з яких складені уповноваженими на те посадовими особами відділу поліції № 1 (м. Бережани) Тернопільського РУП ГУ НП в Тернопільській області. З  поданих протоколів Комісією розглянуто – 36.

Протягом звітного періоду Комісією проведено 15 засідань, на яких розглянуто 36 протоколів про адміністративні правопорушення, з них:

  • 32 протоколи за ст. 152 КУпАП (Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів);
  • 1 протоколи за ч. 1 ст. 154 КУпАП (Порушення правил тримання собак і котів);
  • 3 протоколів за ч. 2 ст. 156 КУпАП (Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами).

За результатами розгляду протоколів про адміністративні правопорушення Комісією було прийнято такі рішення:

  • 16 постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу;
  • 17 постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді попередження;
  • 3 постанов про закриття справи про адміністративне правопорушення     (19  – на підставі ст. 22 КУпАП, 6 - на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП).

Найбільш поширеними видами адміністративних правопорушень, по яких Комісією розглядалися справи у звітному періоді, є порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

У звітному періоді загальна сума накладеного штрафу становить 5440 (п’ять тисяч чотириста сорок) гривень, з них  2040 (дві тисячі сорок) гривень сплачено в міський бюджет.

Постанови про накладення адміністративного стягнення, які не виконані правопорушниками в добровільному порядку, згідно зі ст. 308 КУпАП направлені для примусового виконання до Бережанського міжрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ).

Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Бережанської міської ради протягом другого півріччя 2024 року чітко виконувала покладені на неї завдання, дотримувалася вимог законодавства, а розгляд справ та прийняття рішень по даних справах здійснювалися із дотриманням вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

 

Голова адміністративної комісії

при виконавчому комітеті міської ради                         Валерій БАБИЧ