РІШЕННЯ СЕСІЇ №2138 «Про затвердження звіту про виконання  фінансового плану Комунального некомерційного підприємства  «Центр первинної медичної (медико- санітарної) допомоги» Бережанської міської ради   2024 рік »

  • 10
Скликання: VIII СКЛИКАННЯ
Сесія / комісія: LXV СЕСІЯ (І ЗАСІДАННЯ) ВІД 27.02.2025 РОКУ
Тип документу: РІШЕННЯ СЕСІЇ
Дата: 27.02.2025
Номер документу: 2138
Назва документу: Про затвердження звіту про виконання  фінансового плану Комунального некомерційного підприємства  «Центр первинної медичної (медико- санітарної) допомоги» Бережанської міської ради   2024 рік 
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.06 МБ)

Фото без опису

Бережанська міська рада

VІIІ скликання

LXV сесія

(I засідання)

 

РІШЕННЯ

 

 

 

27 лютого 2025 року                             м. Бережани                               №2138

 

Про затвердження звіту про виконання  фінансового плану

Комунального некомерційного підприємства «Центр

первинної медичної (медико- санітарної) допомоги»

Бережанської міської ради 2024 рік 

 

Розглянувши звернення Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної (медико- санітарної) допомоги» Бережанської міської ради щодо затвердження звіту про виконання  фінансового плану підприємства за  2024р.,  керуючись статтями 17, 25, 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 78 Господарського кодексу України,  враховуючи пропозиції постійної комісії міської ради з питань бюджету та фінансів, економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, контролю за використанням комунального майна, зовнішніх зв’язків, підприємницької діяльності, захисту прав споживачів та туризму,  сесія Бережанської  міської  ради

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити звіт про виконання  фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної (медико- санітарної) допомоги» Бережанської міської ради  за   2024 року (додається ).

2. Директору  Комунального некомерційного підприємства  «Центр первинної медичної (медико- санітарної ) допомоги» Бережанської міської ради Віктору Цапку забезпечити контроль за своєчасним виконанням  фінансового плану.

3. Контроль за виконанням  рішення покласти на  постійну  комісію з питань бюджету та фінансів, економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, контролю за використанням комунального майна, зовнішніх зв’язків, підприємницької діяльності, захисту прав споживачів та туризму, та на заступника міського голови Степана Кухарука .

 

 

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                               Ростислав БОРТНИК

 

Пояснювальна записка

до фінансового плану/звіту за 2024 рік(12  місяців) Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» Бережанської міської  ради (надалі – Підприємство)

Звіт про виконання фінансового плану підприємства складений за формою, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі  України від 02.03.2015 року №205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки», за 2024 рік.

 

Станом на 01.01.2025р. підписано декларацій 33 771 осіб.

Підприємство за 2024 рік отримало доходів 37243,0 тис. грн., в тому числі:

29706,9 тис. грн. - від НСЗУ, відповідно до Договору «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій», який  укладено між КНП «БЦПМСД» та НСЗУ;

6448,3 тис. грн. - цільовий інший операційний дохід (дохід від безплатно отриманої цільової послуги та цільової благодійної допомоги, дохід від цільового використання коштів;

965,6 тис. грн.- від амортизації;

122,2 тис. грн.- інший операційний дохід (% банку по депозитах та ін.).

 

Витрати підприємства за 2024 рік складають 36598,9 тис. грн.,а саме:

  • витрати на оплату праці з нарахуваннями – 27258,8 тис. грн.;
  • предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 1029,1 тис. грн.;
  • медикаменти та перев’язувальні матеріали, засоби індивідуального захисту – 5655,9 тис. грн.;
  • оплата послуг, крім комунальних (витрати на зв'язок та інтернет, обслуговування оргтехніки, ремонт та запасні частини до транспортних засобів,  страхування та інші послуги) – 812,0 тис. грн.;
  • витрати на оплату комунальних послуг та енергоносів – 580,0 тис. грн.;
  • витрати на амортизацію – 1263,1 тис. грн.

 

Кількість штатних посад підприємства складають 127,0 посад  в т.ч.:

             -    директор – 1,0 посада

  • лікарів – 29,25 посад
  • середнього медичного персоналу – 65,5 посад
  • інші, адміністративно-господарського персоналу – 31,25 посад.