ПРОЄКТИ РІШЕНЬ СЕСІЇ №2243 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються відділом «Центр надання адміністративних послуг» Бережанської міської ради»
Скликання: | VIII СКЛИКАННЯ |
Сесія / комісія: | - |
Тип документу: | ПРОЄКТИ РІШЕНЬ СЕСІЇ |
Дата: | 27.02.2025 |
Номер документу: | 2243 |
Назва документу: | Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються відділом «Центр надання адміністративних послуг» Бережанської міської ради |
Бережанська міська рада
VІIІ скликання
LXV сесія
(I засідання)
РІШЕННЯ
____ __________ 2025 року м. Бережани ПРОЄКТ №2243
Про затвердження Переліку адміністративних послуг,
які надаються відділом «Центр надання
адміністративних послуг» Бережанської міської ради
Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 №333 «Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб» , п.11 ст. 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Постанову КМУ від 07.12.2016р № 921 « Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних», ст.7,8 Закону України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», Постанови КМУ від 07.02.2022р. №265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад», ст. 39 Закон України від 06 квітня 2000 року № 1645-III “Про захист населення від інфекційних хвороб” , Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг”; постанова Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 року № 498 “Деякі питання надання страхових виплат у разі захворювання або смерті медичних працівників у зв’язку з інфікуванням гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2.”,ст.6,7 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», ст. 6 Закону України «Про громадянство України», ст. 13-21 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», ст.34 Закону України «Про дорожній рух», Постанова КМУ від 16.09.2020р. №844 «Про затвердження зразків бланків і технічних описів бланків національного та міжнародного посвідчень водія, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, тимчасового реєстраційного талона транспортного засобу та зразка розпізнавального автомобільного знака України та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» Постанова КМУ від 04.06.2007р. №795 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються підрозділами Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції та Державної міграційної служби, і розміру плати за їх надання», керуючись Законом України «Про поховання і похоронну справу», «Порядком виготовлення та встановлення надмогильного пам’ятника загиблому (померлому) Захиснику чи Захисниці України, які поховані на кладовищах Бережанської міської територіальної громади», затвердженого рішенням Виконавчого комітету Бережанської міської ради №1441 від 18.11.2024 року, Положенням про Алеї Героїв Бережан, затвердженим рішенням Виконавчого комітету Бережанської міської ради від 22.01.2025 року № 1529, рішенням Виконавчого комітету Бережанської міської ради №1304 від 02.08.2024 року, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки постійної комісії з питань архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства, екології, надзвичайних ситуацій енергозабезпечення та енергоефективності, місцевого самоврядування, законності, правопорядку, регламенту, депутатської діяльності та етики, (протокол №________) сесія Бережанської міської ради
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються відділом «Центр надання адміністративних послуг» Бережанської міської ради, згідно додатку №1.
2. Рішення №1824 від 20.06.2024 року «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються відділом «Центр надання адміністративних послуг» Бережанської міської ради» вважати таким, що втратило чинність.
3. Секретарю міської ради Ірині Загнійній, з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», не пізніше п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення, забезпечити його оприлюднення на офіційному сайті Бережанської міської ради.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, контролю за використанням комунального майна, зовнішніх зв’язків, підприємницької діяльності, захисту прав споживачів та туризму, місцевого самоврядування, законності, правопорядку, регламенту, депутатської діяльності та етики.
МІСЬКИЙ ГОЛОВА Ростислав БОРТНИК
Додаток
до рішення сесії міської ради
№ проект 2025
Перелік адміністративних послуг, які надаються в основному офісі відділу “Центр надання адміністративних послуг” Бережанської міської ради |
||
№ з/п |
|
Назва адміністративної послуги |
1. РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ |
||
1 |
1 |
Державна реєстрація народження |
2 |
2 |
Державна реєстрація шлюбу |
3 |
3 |
Державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей. |
4 |
4 |
Державна реєстрація смерті. |
2. РЕЄСТРАЦІЯ / ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МЕШКАНЦІВ |
||
5 |
1 |
Реєстрація місця проживання особи
|
6 |
2 |
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання |
7 |
3 |
Видача витягу з реєстру територіальної громади |
8 |
4 |
Реєстрація місця проживання дитини до 14 років |
9 |
5 |
Реєстрація місця перебування |
10 |
6 |
Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно- територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої |
11 |
7 |
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб |
12 |
8 |
Видача довідки про фактичне місце проживання (проживання без реєстрації) |
13 |
9 |
Видача довідки з місця проживання, склад сім’ї та реєстрацію |
14 |
10 |
Видача довідки про спільне проживання громадян на момент смерті одного з них (довідки про реєстрацію місця проживання разом з годувальником за однією адресою) |
15 |
11 |
Видача довідки про реєстрацію/відсутність реєстрації громадян за певною адресою на день смерті |
16 |
12 |
Довідка-характеристика з місця проживання |
17 |
13 |
Декларування місця проживання особи |
3. АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ |
||
18 |
1 |
Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива |
19 |
2 |
Призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб |
20 |
3 |
Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме |
21 |
4 |
Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня” |
22 |
5 |
Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
23 |
6 |
Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування |
24 |
7 |
Надання державної допомоги при народженні дитини |
25 |
8 |
Надання державної допомоги при усиновленні дитини |
26 |
9 |
Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
27 |
10 |
Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям |
28 |
11 |
Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
29 |
12 |
Надання надбавки на догляд за |
30 |
13 |
Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю |
31 |
14 |
Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги |
32 |
15 |
Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею |
33 |
16 |
Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг |
34 |
17 |
Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю |
35 |
18 |
Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях |
36 |
19 |
Продовження тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу |
37 |
20 |
Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» |
38 |
21 |
Призначення та виплата одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт; одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою |
39 |
22 |
Призначення та виплата компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасникам ліквідації ядерних аварій, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесених до категорій 1, 2 та 3, дітям, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи |
40 |
23 |
Видача направлення (путівки) особам з інвалідністю та / або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та / або структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, районних, держадміністрацій, виконавчих органів міських рад |
41 |
24 |
Призначення одноразової допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю |
42 |
25 |
Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю |
43 |
26 |
Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого |
44 |
27 |
Видача направлення на проходження медико – соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями |
45 |
28 |
Встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни |
46 |
29 |
Встановлення факту безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України |
47 |
30 |
Видача посвідчень батьків та дитини багатодітної сім’ї |
48 |
31 |
Продовження строку дії посвідчень батьків та дитини багатодітної сім’ї |
49 |
32 |
Надання висновку щодо позбавлення батьківських прав |
50 |
33 |
Взяття сім’ї/особи на соціальний супровід |
51 |
34 |
Визначення участі батька (матері) у вихованні дитини |
52 |
35 |
Надання висновку щодо внутрісімейного усиновлення |
53 |
36 |
Надання дозволу на вчинення правочину: |
54 |
37 |
Надання висновку щодо зняття з реєстрації неповнолітньої дитини |
55 |
38 |
Надання висновку щодо дозволу на виїзд неповнолітньої дитини за кордон |
56 |
39 |
Повідомлення про дитину, яка опинилася в складних життєвих обставинах |
57 |
40 |
Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною |
58 |
41 |
Видача грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” |
59 |
42 |
Взяття на облік внутрішньо переміщеної особи |
60 |
43 |
Надання допомоги на проживання внутрішньопереміщеним особам |
61 |
44 |
Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі |
62 |
45 |
Догляд вдома |
63 |
46 |
Соціальний супровід |
64 |
47 |
Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій) |
65 |
48 |
Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних |
66 |
49 |
Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою особи |
67 |
50 |
Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів |
68 |
51 |
Прийняття рішення про проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу |
69 |
52 |
Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України |
70 |
53 |
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни |
71 |
54 |
Встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення |
72 |
55 |
Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення |
73 |
56 |
Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою такої особи |
74 |
57 |
Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни |
75 |
58 |
Безоплатне спорудження надгробку на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною за встановленим зразком |
76 |
59 |
Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” |
77 |
60 |
Отримання громадськими об’єднаннями ветеранів війни безплатно приміщень для здійснення статутних завдань |
78 |
61 |
Встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності, видача посвідчення |
79 |
62 |
Призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту |
80 |
63 |
Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше |
81 |
64 |
Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту |
82 |
65 |
Призначення виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань |
83 |
66 |
Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки) |
84 |
67 |
Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки) |
85 |
68 |
Надання дозволу на звільнення (часткове звільнення) від плати за харчування учнів навчальних закладів загальної середньої освіти |
86 |
69 |
Надання пільг з оплати за харчування в закладах дошкільної освіти |
87 |
70 |
Видача довідки про здійснення поховання |
88 |
71 |
Видача довідки про спільне проживання із заявником та перебування на його утриманні членів сім’ї (в тому числі померлої) |
89 |
72 |
Видача довідки про те, що заявник народив та виховав дитину/дітей до певного віку |
90 |
73 |
Видача довідки про те, що дитина знаходиться на утриманні одного з батьків або опікуна |
91 |
74 |
Видача довідки про статус особи щодо зайнятості |
92 |
75 |
Видача довідки про трудову діяльність |
93 |
76 |
Видача довідки про те, що заявник не є членом особистого селянського господарства |
94 |
77 |
Призначення та реєстрації помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки |
95 |
78 |
Призначення страхової виплати медичному працівнику у разі встановлення групи інвалідності та ступеня втрати працездатності протягом одного року у зв’язку з інфікуванням гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CоV-2, під час виконання професійних обов’язків в умовах підвищеного ризику зараження |
96 |
79 |
Призначення страхових виплат членам сім’ї, батькам, утриманцям померлого медичного працівника у разі його смерті, що настала внаслідок його інфікування гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, під час виконання професійних обов’язків в умовах підвищеного ризику зараження |
97 |
80 |
Акт щодо підтвердження факту здійснення догляду |
98 |
81 |
Надання висновку органу опіки і піклування щодо можливості призначення опікуна або піклувальника над недієздатною або обмежено дієздатною особою |
99 |
82 |
Прийом заяви щодо надання згоди на організацію та проведення поховання загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України на території Алеї героїв Бережан |
100 |
83 |
Прийом заяви щодо надання згоди на виготовлення та встановлення надмогильного пам’ятника загиблому (померлому) Захиснику чи Захисниці України, які поховані на кладовищах Бережанської міської територіальної громади |
4. ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ |
||
101 |
1 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку |
102 |
2 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм |
103 |
3 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) |
104 |
4 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку: із зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації); |
105 |
5 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку: із зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження); виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання; якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток; у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року на паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм (за бажанням) |
106 |
6 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків |
107 |
7 |
Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку |
108 |
8 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм |
109 |
9 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого |
110 |
10 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі: зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон; виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон; закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон; непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання |
5. ІНШІ ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ (МІСТОБУДУВАННЯ, БЛАГОУСТРІЙ, ЖИТЛО, ЗЕМЕЛЬНІ ТОЩО) |
||
111 |
1 |
Присвоєння адреси житловому будинку (квартирі, нежитловому приміщенню, автогаражу, магазину) |
112 |
2 |
Видача довідки про адресу об’єкта нерухомого майна |
113 |
3 |
Видача будівельного паспорта на будівництво житлового, нежитлового будинку, приміщення, автогаража |
114 |
4 |
Видача містобудівних умов і обмежень щодо будівництва, реконструкції житлового (нежитлового) будинку, квартири |
115 |
5 |
Дозвіл на зрізку дерев |
116 |
6 |
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
117 |
7 |
Внесення змін до облікових справ громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
118 |
8 |
Видача ордера на: жиле приміщення; на службове жиле приміщення |
119 |
9 |
Дозвіл на розміщення, встановлення рекламного щита, вивіски та інших рекламних конструкцій |
120 |
10 |
Погодження проведення салютів, феєрверків, інших заходів з використанням вибухових речовин і піротехнічних засобів |
121 |
11 |
Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг, одноразової діяльності у сфері торгівлі та послуг |
122 |
12 |
Надання згоди на розміщення на території села, селища, міста місць чи об’єктів для зберігання та захоронення відходів, сфера екологічного впливу функціонування яких включає відповідну адміністративно- територіальну одиницю |
123 |
13 |
Взяття громадян на соціальний квартирний облік |
124 |
14 |
Приватизація державного житлового фонду |
125 |
15 |
Видача копії свідоцтва про право власності на державне приватизоване житло |
126 |
16 |
Внесення змін до свідоцтва про право власності на державне приватизоване житло |
127 |
17 |
Видача довідки про участь (неучасть) в приватизації житла державного житлового фонду |
128 |
18 |
Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності |
129 |
19 |
Погодження відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління |
130 |
20 |
Дозвіл на підведення газопроводу, водопроводу до житлового будинку |
131 |
21 |
Дозвіл на зміну особового рахунку на комунальну квартиру, у зв’язку із смертю квартиронаймача |
132 |
22 |
Дозвіл на виготовлення детального плану забудови земельної ділянки |
133 |
23 |
Затвердження детального плану забудови |
134 |
24 |
Надання дозволу на здійснення земельних робіт, з метою проведення водопроводу, газопроводу на території Бережанської міської ради |
135 |
25 |
Видача акта обстеження на факт не проживання особи за місцем реєстрації (на основі письмових свідчень сусідів) |
136 |
26 |
Видача акта обстеження на факт проживання особи без реєстрації місця проживання за даною адресою (на основі письмових свідчень сусідів) |
137 |
27 |
Обстеження матеріально – побутових умов проживання в житловому будинку (квартирі) |
138 |
28 |
Надання одноразової матеріальної допомоги |
139 |
29 |
Обстеження житлово – побутових умов на предмет догляду за престарілою людиною |
140 |
30 |
Внесення змін в рішення сесії та виконавчого комітету міської ради |
141 |
31 |
Надання дозволу на присутність особи на засіданні сесії/виконкому при розгляді поданої заяви |
142 |
32 |
Надання копії витягу рішення сесії/виконкому |
143 |
33 |
Реєстрація пасіки |
144 |
34 |
Реєстрація бджолосімей |
145 |
35 |
Надання коштів на поховання непрацюючої особи, яка не досягла пенсійного віку |
146 |
36 |
Звільнення від сплати батьківської плати за відвідування дошкільних навчальних закладів для пільгових та малозабезпечених категорій осіб |
147 |
37 |
Надання державної дотації за утримання молодняка великої рогатої худоби |
158 |
38 |
Прийняття у комунальну власність та визначення балансоутримувача квартири, з метою приватизації квартири |
149 |
39 |
Видача довідки щодо включення в перелік осіб на видачу приватизаційних чеків |
150 |
40 |
Надання дозволу на складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки на місцевості |
151 |
41 |
Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки на місцевості та передачі її у власність |
152 |
42 |
Надання в оренду земельної ділянки для обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (автогаража) |
153 |
43 |
Надання в оренду земельної ділянки для ведення городництва |
154 |
44 |
Надання в оренду умовної частки земельної ділянки для обслуговування нежитлового приміщення, магазину, офісу |
155 |
45 |
Припинення права користування земельною ділянкою за добровільною відмовою |
156 |
46 |
Надання дозволу на складання експертно – грошової оцінки земельної ділянки з метою викупу для обслуговування нежитлового приміщення магазину |
157 |
47 |
Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для передачі її в постійне користування |
158 |
48 |
Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з метою передачі її в оренду або у власність |
159 |
49 |
Затвердження проекту землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачі у власність |
160 |
50 |
Надання дозволу на укладення договору оренди елементів благоустрою з метою здійснення торгівлі (вул. Міцкевича, вул. Пушкіна, пл.. Ринок) |
161 |
51 |
Обстеження земельної ділянки та погодження межових знаків земельної ділянки (вирішення межових спорів) |
162 |
52 |
Надання земельної ділянки для будівництва житлового будинку |
163 |
53 |
Надання земельної ділянки для будівництва автогаражу |
164 |
54 |
Надання земельної ділянки для ведення індивідуального садівництва |
165 |
55 |
Поновлення дії договорів оренди земельних ділянок |
166 |
56 |
Надання згоди на передачу земельних ділянок в суборенду |
167 |
57 |
Надання в оренду умовної частки земельної ділянки для обслуговування малих архітектурних форм |
168 |
58 |
Надання в оренду умовної частки земельної ділянки для обслуговування нежитлового приміщення |
169 |
59 |
Розірвання договору оренди земельної ділянки у зв’язку із відчуженням об’єкта |
170 |
60 |
Припинення права користування земельною ділянкою за добровільною відмовою |
171 |
61 |
Зменшення орендної плати від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки |
172 |
62 |
Видача довідки про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі |
173 |
63 |
Повідомна реєстрація галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів |
174 |
64 |
Довідка про наявність / відсутність земельної ділянки |
175 |
65 |
Компенсація витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб власникам житла, які безкоштовно прихистили внутрішньо переміщених осіб |
176 |
66 |
Повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні |
177 |
67 |
Довідка про те, що заявник не скористався правом власності на земельну ділянку на території Бережанської міської ради |
6. РЕЄСТРАЦІЯ НЕРУХОМОСТІ |
||
178 |
1 |
Реєстрація виникнення, припинення, перехід права власності |
179 |
2 |
Реєстрація виникнення, припинення, перехід іншого речового права |
180 |
3 |
Реєстрація відмови від речового права |
181 |
4 |
Реєстрація знищення об’єкта нерухомого майна |
182 |
5 |
Реєстрація взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
183 |
6 |
Реєстрація заяви про відкликання заяви |
184 |
7 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав |
185 |
8 |
Реєстрація внесення змін до Державного реєстру речових прав |
186 |
9 |
Реєстрація рішення про заборону здійснення реєстраційних дій |
187 |
10 |
Реєстрація скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
188 |
11 |
Реєстрація скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
7. РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ, ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ ТА ОБ’ЄДНАНЬ |
||
189 |
1 |
Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
190 |
2 |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
191 |
3 |
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
192 |
4 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування та релігійної організації) |
193 |
5 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування та релігійної організації) |
194 |
6 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
195 |
7 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування та релігійної організації) |
196 |
8 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування та релігійної організації) |
197 |
9 |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
198 |
10 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
199 |
11 |
Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля |
200 |
12 |
Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
201 |
13 |
Видача документів, що містяться в реєстраційній справі юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця |
202 |
14 |
Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
203 |
15 |
Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи |
204 |
16 |
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
205 |
17 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної |
206 |
18 |
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
207 |
19 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
208 |
20 |
Державна реєстрація фізичної особи — підприємця |
209 |
21 |
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
210 |
22 |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
211 |
23 |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням |
212 |
24 |
Державна реєстрація створення громадського об’єднання |
213 |
25 |
Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 1 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань |
214 |
26 |
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
215 |
27 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання |
216 |
28 |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації |
217 |
29 |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації |
218 |
30 |
Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання |
219 |
31 |
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання |
220 |
32 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання |
221 |
33 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
222 |
34 |
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання |
223 |
35 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
224 |
36 |
Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
225 |
37 |
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації |
226 |
38 |
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації |
227 |
39 |
Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
228 |
40 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
229 |
41 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
230 |
42 |
|
231 |
43 |
Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 1 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
232 |
44 |
Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
233 |
45 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
234 |
46 |
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації |
235 |
47 |
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації |
236 |
48 |
Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
237 |
49 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
238 |
50 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії |
239 |
51 |
Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії |
240 |
52 |
Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
241 |
53 |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації |
241 |
54 |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації |
242 |
55 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
243 |
56 |
Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 1 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
245 |
57 |
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
246 |
58 |
Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
247 |
59 |
Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
248 |
60 |
Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
249 |
61 |
Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 1 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань |
250 |
62 |
Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
251 |
63 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
252 |
64 |
Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 1 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
253 |
65 |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок у результаті ліквідації |
254 |
66 |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок у результаті реорганізації |
255 |
67 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
256 |
68 |
Внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції та видача свідоцтва |
257 |
69 |
Переоформлення свідоцтва про внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції |
258 |
70 |
Видача дубліката свідоцтва про внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції |
259 |
71 |
Державна реєстрація потужностей оператора ринку |
260 |
72 |
Внесення змін до відомостей Державного реєстру потужностей операторів ринку |
261 |
73 |
Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру потужностей операторів ринку використання потужності |
262 |
74 |
Затвердження експортної потужності |
8. ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ |
||
263 |
1 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру |
264 |
2 |
Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки |
265 |
3 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку |
266 |
4 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) |
267 |
5 |
Державна реєстрація земельної ділянки видачею витягу з Державного земельного кадастру |
268 |
6 |
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу |
269 |
7 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу |
270 |
8 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу |
271 |
9 |
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу |
272 |
10 |
Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) |
273 |
11 |
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою |
274 |
12 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) |
275 |
13 |
Видача висновку про погодження документації із землеустрою |
9. ВИДАЧА ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ |
||
276 |
1 |
Видача декларації про відповідність матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки |
277 |
2 |
Видача дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення |
10. РЕЄСТРАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА ВИДАЧА ПОСВІДЧЕННЯ ВОДІЯ |
||
278 |
1 |
Перезакріплення індивідуального номерного знака |
279 |
2 |
Обмін посвідчення водія на право керування транспортними засобами (без складання іспитів) |
280 |
3 |
Видача свідоцтва про реєстрацію колісних транспортних засобів для виїзду за кордон |
281 |
4 |
Виготовлення макетів індивідуальних номерних знаків транспортних засобів, які виготовляються на замовлення власників транспортних засобів, з видачею номерних знаків |
282 |
5 |
Реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків, зняття з обліку транспортного засобу з видачею облікової картки та номерних знаків для разових поїздок (для транспортних засобів, які відповідно до законодавства не підлягають огляду/експертному дослідженню, або на які подано підтвердні документи про його проведення, або якщо інформація про його проведення міститься в єдиній інформаційній системі МВС |
283 |
6 |
Видача тимчасового реєстраційного талона на право керування транспортним засобом |
11. ПОСЛУГИ ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ |
||
284 |
1 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1) |
285 |
2 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про зміну даних у поданому повідомленні про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1) (зміна відомостей про початок виконання будівельних робіт/виправлення технічної помилки) |
286 |
3 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта |
287 |
4 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про зміну даних у поданому повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта (зміна відомостей про початок виконання будівельних робіт/виправлення технічної помилки) |
288 |
5 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у заяві про припинення права, набутого на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1) |
289 |
6 |
внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт |
290 |
7 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у заяві про припинення права, набутого на підставі повідомлення про початок виконання підготовчих робіт на об’єкті |
291 |
8 |
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду |
292 |
9 |
Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта |
293 |
10 |
Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
294 |
11 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про зміну даних |
295 |
12 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про зміну даних у зареєстрованій в установленому порядку декларації про початок виконання будівельних робіт |
296 |
13 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про зміну даних у поданому повідомленні щодо виконання підготовчих робіт на об’єкті (зміна відомостей про початок виконання підготовчих |
297 |
14 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у поданій декларації із виправленням технічної помилки у декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта |
298 |
15 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у декларації про готовність до експлуатації індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт |
299 |
16 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у декларації із виправленням технічної помилки у поданій декларації про готовність до експлуатації індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт |
300 |
17 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у заяві про припинення права, набутого на підставі повідомлення на початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта |
301 |
18 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у декларації із виправленням технічної помилки у поданій декларації про готовність до експлуатації об’єкта з незначними наслідками (СС1) |
302 |
19 |
Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у декларації із виправленням технічної помилки у поданій декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду |
303 |
20 |
Видача дозволу на виконання будівельних робіт |
304 |
21 |
Внесення інформації, зазначеної у повідомленні про зміну даних у виданому дозволі на виконання будівельних робіт |
305 |
22 |
Анулювання дозволу на виконання будівельних робіт за заявою замовника |
306 |
23 |
Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта |
12.ІНШІ ПОСЛУГИ |
||
307 |
1 |
Актуалізація даних військовозобов'язаного |
Секретар міської ради Ірина ЗАГНІЙНА